Ik kan niet inloggen
Ben jij jouw inloggegevens kwijt of kun je niet meer inloggen?
Neem dan contact op met jouw docent. Hij of zij kan je verder helpen. In verband met de Wet Persoonsgegevens (AVG) kan Electude je hier helaas niet bij helpen.
Verkeerd besteld / omruilen
Een pakken retourneren of omruilen kan alleen als je het pakket in de webwinkel van Electude hebt gekocht, dus niet via een boekhandel zoals bijvoorbeeld MBO-webshop.
Als je een verkeerd pakket besteld hebt of je stopt met de opleiding, dan heb je het recht om dit binnen 30 dagen terug te sturen. Op het label dat op de doos zit kun je de reden aangeven van retournering. Na goedkeuring van de afdeling retouren (pakket onbeschadigd en licentie ongebruikt) wordt het pakket gecrediteerd. Je moet zelf het juiste pakket bestellen. Je ontvangt dan het nieuwe pakket en een nieuwe licentie in je mailbox. De oude licentie wordt namelijk bij creditering vernietigd.
Stuur het pakket (op eigen kosten) naar:
Electude
Afdeling Retouren
Van Salmstraat 54
5281 RS Boxtel
Dit adres staat al op het label.
Vouchercode of factuur opnieuw aanvragen
Wil je jouw vouchercode of factuur opnieuw aanvragen? Vul dan onderstaand formulier in.
Let op! Electude kan alleen de vouchers opnieuw versturen wanneer deze is gekocht via de Electude webshop van jouw school. Als je jouw vouchercode hebt gekocht bij een boekwinkel zoals bijvoorbeeld MBO-webshop, dan moet je met hen contact opnemen. Electude kan je dan helaas niet helpen met het opnieuw verzenden van de vouchercode en/of factuur.
Voucher/factuur aanvragenVoucher werkt niet
Dit kan meerdere mogelijke oorzaken hebben. Check het volgende:
- Check of de juiste code bij de juiste productgroep wordt ingevuld. Een vouchercode hoort bij een productgroep. Vul je hem bij een andere productgroep in dan werkt de code niet.
- Check of de vouchercode nog geldig is.
- Check met je docent of hij de lesstof goed aan jou heeft uitgereikt.
Let op: Een vouchercode kun je alleen voor een account en een specifiek product gebruiken. Als de code al door een ander account ingevoerd is, werk hij niet meer.
Neem contact op met je docent als je nog steeds problemen hebt.
Voucherinstructies
Heb jij nog niet eerder met Electude gewerkt? Dan krijg je een aantal gegevens van jouw docent bij aanvang van het nieuwe schooljaar. Dit zijn jouw gebruikersnaam, wachtwoord en de domeinnaam van jouw school. Deze gegevens heb je nodig om je voucher te kunnen activeren. Heb je deze gegevens nog niet? Wacht dan nog even met het activeren van je voucher totdat je ze van je docent hebt ontvangen.
Klik hier voor de voucherinstructiesHelp
Jouw antwoord niet gevonden?
Staat jouw vraag er niet tussen of heb je niet het juiste antwoord gevonden? Neem dan contact met op met jouw docent. Hij of zij kan je verder helpen.