Voucher werkt niet

Dit kan meerdere mogelijke oorzaken hebben. Check het volgende:
  1. Check of de juiste code bij de juiste productgroep wordt ingevuld. Een vouchercode hoort bij een productgroep. Vul je hem bij een andere productgroep in dan werkt de code niet.
  2. Check of de vouchercode nog geldig is.
  3. Check met je docent of hij de lesstof goed aan jou heeft uitgereikt.
Let op: Een vouchercode kun je alleen voor een account en een specifiek product gebruiken. Als de code al door een ander account ingevoerd is, werk hij niet meer.
Neem contact op met je docent als je nog steeds problemen hebt.

Vouchercode of factuur opnieuw aanvragen

Wil je jouw vouchercode of factuur opnieuw aanvragen? Vul dan onderstaand formulier in.

Let op! Electude kan alleen de vouchers opnieuw versturen wanneer deze is gekocht via jouwschool.electude.eu/shop. Als je jouw vouchercode hebt gekocht bij een boekwinkel zoals MBO-webshop of Studers, dan moet je met hen contact opnemen. Electude kan je dan helaas niet helpen met het opnieuw verzenden van de vouchercode en/of factuur.

Voucher/factuur aanvragen

Voucherinstructies

Heb jij nog niet eerder met Electude gewerkt? Dan krijg je een aantal gegevens van jouw docent bij aanvang van het nieuwe schooljaar. Dit zijn jouw gebruikersnaam, wachtwoord en de domeinnaam van jouw school. Deze gegevens heb je nodig om je voucher te kunnen activeren. Heb je deze gegevens nog niet? Wacht dan nog even met het activeren van je voucher totdat je ze van je docent hebt ontvangen. 

Voordat je begint, zorg dat je het volgende in je bezit hebt:

1. Je student gebruikersnaam en wachtwoord (heb je van je docent gekregen)

2. De domeinnaam van je school

Kijk goed of je 1 of 2 vouchercodes hebt ontvangen. Bijvoorbeeld voor Automotive Essentials en/of voor Electude Classroom.